Friday, March 29, 2019

Koleksi Bulan Mac 2019 #3

Assalamualaikum..
Hye semua..

Belum menyusut lagi rak buku Sha (baca SINI).. Sudah bertambah lagi buku.. Hehehe.. Nak buat macam mana seorang pembaca dan pengumpul buku, beginilah rutinnya.. Tak ada ke yang nak bagi Sha buku untuk direview kan.. Mehlah.. Bagi Sha buku.. Boleh Sha tolong review kan.. Tak payah bayar pun takpe.. Janji bagi buku dekat Sha.. Nampak tak.. Betapa buku tu menjadi sahabat karib.. 

Antologi Cerpen: Ganjil diselenggara oleh Mitch
Sampai pada 15.03.2019.. Beli sebab nak masuk cabutan bertuah.. Boleh baca di SINI..

Buku ini Sha pra tempah pada 21 Disember 2018 dan diterima pada 27 Mac 2019.. Nampak tak kesabaran Sha emnanti buku.. Hahaha.. Kalau pra tempah memang lama.. Kalau jenis tak sabar, silalah jangan buat pra tempah buku.. Mahu strees yang menerima tempahan.. Ialah.. Kejap kejap tanya.. Kejap kejap tanya.. Kikiki..

20 comments:

  1. wah bertambah dah koleksi dia..bestnya

    ReplyDelete
  2. wah..buku seram.. seram nak baca.

    ReplyDelete
  3. Saya pun ada 2 buku pra tempah, padahal byk lg buku tak baca ...

    ReplyDelete
  4. Memang tabik la pada org yg suka membaca buku ni...
    Nieyl memang x berapa sgt kalau baca mesti Zzzz..kekeke

    ReplyDelete
  5. tkut pula tgok gmbo kulit buku..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sha guna plastik hitam, so tak jelas sangatlah gambar tu..

      Delete
  6. Wahhh.. Buku-buku seram setakat ni siri bercakap dengan jin aje yang saya baca. Yang lain belum lagi. Nak kena carilah juga macam ni.

    PBAKL dah mula. Bolehlah cari buku lagi. [^__^]

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trylah baca terbitan Buku Prima.. ohsem tau..

      Delete
  7. Menanti buku pra tempah memang menyeksakan😂. Asyik ternanti-nanti bila lah buku nak sampai.

    ReplyDelete
  8. saya faham perasaan tu. penah tempah. tggu punya tggu. xsemena2 ternmpk buku tu kt rak kedai. aduhhh sakitnya tu di sini...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang macam nie pun pernah kena gak.. rasa cam.. ala.. nape lah tak beli kat kedai je.. 🤣🤣

      Delete
  9. buku kedua tu.. cover dia ja buat kiteee rasa seram =P

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »