Friday, March 8, 2019

Koleksi Buku Mac 2019 #1

Assalamualaikum..
Hye semua..

Alhamdulillah.. Buku Pra tempahan sha dah selamat sampai ke tangan.. Boleh tengok entry pra tempahan di SINI.. Untuk membeli secara pra tempahan, anda mestilah seorang yang sabar.. Sabar menunggu buku siap dicetak.. hehehe.. Sha masih menunggu beberapa buah lagi buku yang Sha beli secara pra tempahan..

Buku ini Sha buat pra tempahan pada 24 Januari 2019 dan selamat sampai ke tangan Sha pada 05 Mac 2019..

 Novel Puaka Kerusi Antik oleh Zaifuzaman Ahmad ini Sha pra tempah pada 07 Februari 2019 selepas dimaklumkan bahawa novel ini adalah sambungan kepada novelet Antik oleh Ebriza Aminnudin yang terdapat dalam Projek Seram Kerusi.. Novel ini selamat sampai pada 07 Mac 2019..

Novel Vektor oleh Ahmad Erhan ini pula Sha buat tempahan pada 14 Februari 2019 dan sampai pada 07 Mac 2019 juga.. Tempah tarikh berbeza tapi sampai tarikh yang sama..

13 comments:

  1. seronok bila dpt buku kan, akk pun ada koleksi sket2 tp belum habis baca

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha.. samalah dengan Sha.. beli je bacanya belum berkesempatan.. hehehe..

      Delete
  2. wah buku baru..bestnya tak sabar nk baca kan...

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah dah boleh mula membaca.

    ReplyDelete
  4. rajinnya membaca.. saya sejak kerja ni, dah jadi malas..

    ReplyDelete
  5. WAH, dah ada book haul utk mac la hehe. Lajuu laju. hehe

    ReplyDelete
  6. mistik alam melayu tu mcm best laa

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »