Thursday, April 11, 2019

101 Rekreasi Hati: Buat Diriku Yang Mudah Lupa oleh Zahazan Mohamed

Assalamualaikum..
Hye semua..

Lama pula tak baca buku fizikal.. Kebetulan masuk pejabat ada dapat buku sumbangan, sambil katalog sambil membacalah kita.. Sha tertarik nak baca buku ini sebagai peringatan pada diri.. Lagipun buku ini menarik sangat sebab ada ilustrasi menarik dan pengajaran dari hadis mutiara yang dikongsikan.. Kalau bagi anak-anak baca pun menarik.. Mudah difahami..


Isi dalam dia.. Petikan hadis dan ada pengajaran dibahagian bawah tu.. sebelahnya pula lukisan menerangkan dan menceritakan mengenai hadis tu.. Menarikkan..

8 comments:

  1. memang menarik..saya ada buku ni...hehe
    buku ni memang bagus untuk muhasabah diri juga...

    ReplyDelete
  2. pendekatan yang lebih santai tapi message yang nak disampaikan jelas =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu Siti.. Baca pun lebih seronok dan dekat di hati..

      Delete
  3. lama betul rasanya ustaz zahazan x keluarkan buku...

    ReplyDelete
  4. Macam pernah tengok tajuk buku ni tapi tak ingat kat mana😅.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »