Shoplinks.Asia

Sunday, May 28, 2017

Pakar oleh Nadia Khan

Assalamualaikum..
Hye semua..

Buku kali ini keluaran FIXI..
Karya Nadia Khan bertajuk Pakar..
Ada dua part sebenarnya..

Part pertama Agensi Curi Jodoh..
Memang sempoilah cara penceritaan Nadia Khan..
Watak Liya, Khairi, Ben, Erin dan Julia..
Dari part ini kita boleh tahu..
Cinta tu sebenarnya tak complicated pun..
Yang complicated ini sebenarnya manusia..
Kenapa kita perlu mengharap kalau dah memang orang tak nak dengan kita..
Betul tak.. Terutama sekali yang jenis pentingkan diri macam Ben dan juga Khairy..
We deserved better than them..
Dan untuk dapat yang bagus kita harus hargai diri kita.. Simple as that..

Part Kedua pula cerita pasal Pakar Sakit Hati..
Kita yang baca ini pun sakit hati..
Serious.. Ada juga manusia perangai macam ini..
Bila pakar psikologi kena main dengan pesakit dia..
Bukan satu tapi 3 okay..
Ingatkan masalah betul rupanya tak..
Yang betul jadi salah dan yang salah jadi betul..
Macam-macam rupanya masalah manusia ini..

Tapi memang menariklah.. Sha suka..
Sha baca dan selesai pada 26.05.2017

4 comments:

  1. Thank you for sharing. Pernah jugak baca buku karya Nadia Khan sebelum ni. Suka cara penulisan dia yang sempoi.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI