Goodreads - 2017 Reading Challenge #1 - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Tuesday, May 23, 2017

Goodreads - 2017 Reading Challenge #1

Assalamualaikum..
hye semua..

Alhamdulillah..
Sha berjaya baca seratus buah buku dalam masa tak sampai 5 bulan..
Memang tak sangka boleh capai target 100 buah buku secepat ini..
Kawan-kawan macam mana?


 
Yeah!! Tinggal 50 buah buku sahaja lagi..
 
 
Pencapaian untuk bulan Mei ini..

8 comments:

  1. wahhh ulat bukunya kak sha hakhakhak

    ReplyDelete
  2. Perghh giless bebesss tol laa.. Cepat gile kot.. Lea baru jerk 12 buah.. Hahaha.. terasa lambat cam siput lak.. ghahahaha..

    ReplyDelete
  3. tahniah Sha. kagum dengan Sha ;)

    ReplyDelete
  4. Wow!!! Congrats Sha!! Lajunya Sha baca semua buku. Novel tebal2 pulak tu 👍🏻👍🏻

    ReplyDelete
  5. Wahhhh...macam xmampu je nk buat mcm ni lagi....uhuk uhuk

    ReplyDelete
  6. Wowww, bestnya 😱 Tahniah 😄

    ReplyDelete
  7. Oh my fruitale!
    Kagum kagum kagum....
    Tak setengah tahun 2017, dah baca 100 buku...
    Mrs pip nak habiskan 1 buku pun sgtlah sukar...

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..