Wednesday, May 10, 2017

Massimo Chiffon in a Cup - Pandan Coconut

Assalamualaikum..
Hye semua..

Ini bukan review berbayar ye..
Tapi saje je sebab Sha suka.. Hehehe..
Lama dah nampak produk baru dari Massimo ini tapi tak terbeli..

Kebetulan tak tau nak kunyah apa..
Sajalah Sha beli.. Nampak menarik je warna hijau tu..
Rasa dia pun sedap..
Mewah dan sangat gebu.. Suka Sha..
Buat menu minum petang best ini..
Ditemani secawan nescafe dan sebuah buku..


Nampak tak kegebuan kek chiffon Masimo ini..
Ohsem sangat..

6 comments:

  1. Sha, tak elok makan ni selalu tau... Kalau ajak lea sekali tak pe.. Hahaha sedap pulak tengok kek ni..

    ReplyDelete
  2. massimo ni mmg sedap, lembut n gebu :)
    mmg sedap ni layan bersama minum tea panas di waktu petang :)

    ReplyDelete
  3. Dah makin banyak perisa dah massimo chiffon ni 😍

    ReplyDelete
  4. sedap ni...time minum petang2..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »