Shoplinks.Asia

Shoplinks.Asia


Simple Hijab

SISTEM GURU ONLINE

APDM SAPS

Wednesday, May 10, 2017

Massimo Chiffon in a Cup - Pandan Coconut

Assalamualaikum..
Hye semua..

Ini bukan review berbayar ye..
Tapi saje je sebab Sha suka.. Hehehe..
Lama dah nampak produk baru dari Massimo ini tapi tak terbeli..

Kebetulan tak tau nak kunyah apa..
Sajalah Sha beli.. Nampak menarik je warna hijau tu..
Rasa dia pun sedap..
Mewah dan sangat gebu.. Suka Sha..
Buat menu minum petang best ini..
Ditemani secawan nescafe dan sebuah buku..


Nampak tak kegebuan kek chiffon Masimo ini..
Ohsem sangat..

6 comments:

  1. Sha, tak elok makan ni selalu tau... Kalau ajak lea sekali tak pe.. Hahaha sedap pulak tengok kek ni..

    ReplyDelete
  2. massimo ni mmg sedap, lembut n gebu :)
    mmg sedap ni layan bersama minum tea panas di waktu petang :)

    ReplyDelete
  3. Dah makin banyak perisa dah massimo chiffon ni 😍

    ReplyDelete
  4. sedap ni...time minum petang2..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Chit Chat

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI