Phantom Detective @ Detective Hong Gil-Dong: Disappeared Village - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Friday, May 26, 2017

Phantom Detective @ Detective Hong Gil-Dong: Disappeared Village

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha menonton lagi..
Kali ini cerita Korea pula..
Menarik citer nie.. Cite penyiasatan dan pencarian..

Cerita ini kalau tengok memang menarik sebab cara penceritaannya gaya noir..
Sha nak terang pun tak pandai.. Kena tengok sendiri kot..
Penyiasatan.. lepas tu ada macam komedi sikit.. Dark dark sikit..
Tapi memang menariklah..

Pencarian Hong Gil-Dong menemukan dia dengan banyak perkara..
Seorang detektif muda yang sangat cynical..
Dua orang budak yang comel dan punya banyak pertanyaan..
Orang dalam pekan yang baik hati..
Pengakhirannya pada pembunuhan beramai-ramai..

 
Sumber Image : Google

12 comments:

  1. suka tgk juga kalo bab siasat2 ni =)

    ReplyDelete
  2. drama korean baru ke sha , macam menarik je cerita dia

    ReplyDelete
  3. nanti boleh try tgk cerita ni. skrg CR tgh layan drama strong woman do bong soon. tinggal 3 episod ag.hee

    ReplyDelete
  4. Macam menakutkan pula pembunuhan beramai-ramai 😂

    ReplyDelete
  5. yang ni best...nak tengok lah ..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..