Senario Toons - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Tuesday, May 23, 2017

Senario Toons

Assalamualaikum..
Hye semua..

Buat apa tu?
Jom tengok kartun Senario Toon..
Seronok tau..
Macam tengok Senario tapi yang ini versi kartun..
Kalau dulu ada sebelah pagi dekat TV3..

Tapi semenjak minggu lepas waktu siarannya jam 7.00 malam di TV9..
Menggantikan kartu Pokemon..
Anak-anak Sha seronok tengok kartun ini..
Siri ini mengisahkan kehidupan dan kerenah Lan Pet Pet, Wahid dan Azlee ketika kecil..

7 comments:

  1. Biasa jugak tgk kartoon ni.. tp tak ingat pun siaran dia bila.. Bila dh terbuka siaran ni, tengok jerk la.. hehe..

    ReplyDelete
  2. suara geng senario ke suara latar kartun ni?

    ReplyDelete
  3. Menarik ada senario kartun pula (^_^).

    ReplyDelete
  4. KARTUN MENARIK DITONTON TU

    ReplyDelete
  5. Tak pernah tengok, tapi pernah info. Tak tau plak versi cartoon 😂

    ReplyDelete
  6. ingtkn kumpulan lawak senario tadi xD

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..