Shoplinks.Asia

Shoplinks.Asia


Simple Hijab

SISTEM GURU ONLINE

APDM SAPS

Friday, May 19, 2017

Cerita Malam Khamis

Assalamualaikum..
hye semua..

Khamis (18.05.2017)
Setiap malam Khamis kan ada rancangan Perang Bibir dekat TV9..
Kebetulan Khamis malam tu Sha terbuka siaran tu..
Sambil baca buku sambil dengar lagu yang mereka nyanyi..

Anak Sha yang kecik tu, tak nak tido lagi..
Kakak dah selamat belayar ke alam mimpi..
Jenuh suh dia tido tapi tak mahu..

So biar jelah dengan janji esok bangun pagi tak nangis..
Sambil-sambil dia cari kelemumur kat kepala Sha.. (Bodek nie..)
Dia boleh lak komen nyanyian peserta tu..
Beginilah ayat-ayat yang dikeluarkan..

Masa nie peserta lelaki tengah nak nyanyi..
Kebetulan lagu ini ayah dia suka.. Projector Band - Sudah Ku Tahu..

"Yeah.. Lagu ayah.. lagu ayah.. Sedaplah dia nyanyi kan mak.. (Ate miming je, memanglah sedap.. Tapi Sha angguk je.. Sambil-sambil tu Imani ikut nyanyi part korus dia..) Yang pompuan tu nyanyi tadi tak sedap kan mak.. Ntah apa-apa.. Lagu dia tak best.." (Lepas tu Si Zulin lak nyanyi.. Lagu Beyonce - Silent) "Ala.. lagu nie tak best.. Nape dia nyanyi lagu nie mak.. Lagu abang tadi je best.. Lagu apa-apa ntah..

Adoilah si kecik nie.. kemain lagi dia mengkritik orang nyanyi..
Memalam nie saje je dia bikin mak dia gelak.. Jenuh cover..
Kang kalau gelak beriya, dia majuk pula.. hehehehe..

 
Gambar sekadar Hiasan..

5 comments:

  1. seronok gak kalau dgr budak2 ni kritik...hehehehe

    ReplyDelete
  2. Comel je si adik ni. Kalau ana dh kuat gelak tu. Heeh

    ReplyDelete
  3. busyra suka tngok amani. sbb dia comel. muka lembut je.. hehe

    ReplyDelete
  4. hehhee becok betul mulut dak kecik ni ye... seronok melayannye..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Chit Chat

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI