Shoplinks.Asia

Friday, May 19, 2017

Balik Awal 30 Minit Sempena Ramadhan

Assalamualaikum..
Hye semua..

Alhamdulillah.. Tahun ini pun dapat balik awal 30 minit..
Pekeliling dah keluar untuk penjawat awam balik awal..
Yeah!! balik 4.30 petang.. Hehehe..

Kalau korang nak tengok pekelilingnya bolehlah Klik SINI.
Manfaatkanlah masa anda..

5 comments:

  1. yeahhhh.. alhamdulillah.. nanti nak up jugak entry untuk ni.. terbaik..

    ReplyDelete
  2. baguskan dapat balik awal 30minit..seronok

    ReplyDelete
  3. yahoo! akhirnya :)
    tak sabar pula nak masuk bulan ramadhan :D

    ReplyDelete
  4. MV pula balik jam 4.00 petang sebab ambik pukul 7.30...

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI