Shoplinks.Asia

Shoplinks.Asia


Simple Hijab

SISTEM GURU ONLINE

APDM SAPS

Monday, May 1, 2017

Koleksi Buku Bulan Mei 2017

Assalamualaikum..
hye semua..

Jom tengok buku apa Sha beli kali ini..
Ada Pre-loved dan ada yang baru..

 

 
4 buah atas ini Sha beli PreLoved dengan sis Ardz Riena.. Mudah sangat berurusan dengan sis nie..
Kalau korang berminat klik je Ardz Riena..

 
Yang ini Sha beli dengan penulis ini.
Kalau berminat, klik je SINI.

 Yang ini Sha beli by hand..
Kebetulan salah seorang penulis dalam buku ini kerja satu tempat dengan Sha..

9 comments:

  1. seronok dapat menambah koleksi novel ni tapi akk ni ruangan tu terhad sungguh..dan masa nak membaca tu ishhh..terhad la jugak..
    Selamat membaca Sha..akk dh jengah jugak FB Ard Riena tu..nnt kot tersuka boleh la beli kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samalah kak.. ruangan terhad juga tapi.. tu lah.. tangan nie gatal je nak membeli.. hehehe

      Delete
  2. Waahh! Bestnya dapat beli buku.. Btw, selamat menyambut kedatangan Mei shahida.. Semoga Mei ini membawa cerita gembira buat awak

    ReplyDelete
  3. hi kak.. saya datang singgah sini.. rajin nya membaca.. hehe :)

    ReplyDelete
  4. Huwaaa bestnye beli novel.. Sha jgn lupa tanye novel preloved lea tu ekk.. I Love You Stupid..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah tanya.. Takde lah Lea..
      Hehehe.. takleh gi PBAKL, so belilah online je..

      Delete
  5. Takdir berkasih yang kisah benar penulis tu kan...

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Chit Chat

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI