Shoplinks.Asia

Shoplinks.Asia


Simple Hijab

SISTEM GURU ONLINE

APDM SAPS

Sunday, May 14, 2017

Pemangsa oleh Muhammad Fatrim

Assalamualaikum..
Hye semua..

Novel kedua dari siri Revenge oleh Muhammad Fatrim..
Kali ini mengenai Pemangsa..

Pemangsa yang sentiasa ada dan mengambil kesempatan..
Melakukan pembunuhan umpama perkara biasa..
Semuanya kerana dendam..
Kerana dendam, banyak nyawa yang menjadi korban..

Kerana kematian Aisha dan kewujudan Indah, maka bermulalah episod penuh debaran..
Satu demi satu perkara terbongkar..
Kebenaran yang cuba disorok akhirnya muncul..
bukan mudah mencari pemangsa..
Kerana pemangsa pandai berpura-pura..
Namun kebenaran pasti kan muncul jua..

Cerita yang penuh suspen dan debaran..
Sha baca dan selesai pada 12.05.2017

10 comments:

  1. laaahai tadi baru singgah blog Lea Azleeya pun review novel Muhammad Fatrim jgk..adakah ku kena cari jugak?...hurm

    ReplyDelete
  2. kulit depan dah buat mata ni terpikat untuk membaca

    ReplyDelete
  3. Whoa, nampak macam best jer !
    Nanti try cariii

    ReplyDelete
  4. macam menarik. rasa ingin tahu je apa seterusnya :)

    ReplyDelete
  5. belum lagi beli....haritu nak beli tiba2 ada larik bajet..so masuk dulu dalam list ...

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Chit Chat

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI