Shoplinks.Asia

Monday, May 8, 2017

Dari Tanah Ke Tanah oleh Tajul Zulkarnain

Assalamualaikum..
Hye semua

Cerita yang membuatkan otak berfikir tanpa henti.. 
Apa yang berlaku sebenarnya.. 
Kenapa rasa macam mamat nie psiko giler.. Adoi.. 
Betul ke apa yang aku baca ini?? Ke aku yang tak betul.. 
Penulis berjaya menghuru-harakan perasaan aku sebagai pembaca.. 
Namun kesudahannya bukan seperti jangkaan ku.. Betul-betul psiko..

Bila sampai ke penghujung novel, baru aku faham keseluruhan cerita..
Baru aku ngerti apa yang ingin disampaikan oleh penulis..
Sungguh aku terharu dengan semangat penulis..

Semoga beliau terus menulis..
Kalau korang nak tahu apa yang aku terharu sangat tu..
Gi lah beli novel ini.. Tak rugi pun..
Malah membantu kau membuka mata..

Aku baca dan selesai pada 06.05.2017
 

3 comments:

  1. Kalau dah macam tu, kena baca terus habiskan ni. Tak boleh tangguh 😂

    ReplyDelete
  2. Arghh memang tak nak baca buku ni.. Kang leh gila.. hehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI