Thursday, March 14, 2019

Aquaman (2018)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Baru berkesempatan nak tengok filem ini.. Pada Sha ohsemlah.. Sha suka grafik dan pemandangan dalam laut yang dibuat.. Walaupun cerita ini cerita tipikal super hero tapi seronok juga ditonton.. Bolehlah nak layan.. Cerita ini yang betul-betul wow pada Sha adalah grafik dia.. Kehidupan laut, kenderaan dalam laut.. Dunia dimana tritan tu disembunyikan.. Memang cantik dan memukau mata.. Layan dengan Imani memang kena jawablah semua soalan beliau.. Tu ikan apa? Dia naik apa? Dan macam-macam lagi.. hehehe..


10 comments:

  1. akak belum pernah tengok lagi citer nie, mcm best je :D

    ReplyDelete
  2. Dah tengok tapi m macm katun sgt laa

    ReplyDelete
  3. akak pun baru tengok cerita ni dan samalah suka dengan susana bawah laut yang nampak sangat cantik tu

    ReplyDelete
  4. Tak berapa minat Sha cite cite gini....mcm kena tipu je rasanya hahhaha....Faktor usia kot hihi

    ReplyDelete
  5. hehe baru juga tengok. rasanya dua minggu lepas.. kena tunggu online baru dapat tengok..
    menarik citernya tapi xdela umpph sangat. just nice..

    ReplyDelete
  6. sy mmg x tgk laa cerita2 mcm ni sbb kureng sket dgn cerita superhero hehehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »