Friday, March 29, 2019

Trap (2019)

Assalamualaikum..
Hye semua...

Drama ini 7 episod je.. Tapi memang suspenlah.. Dari episod satu dah ada adegan kejar mengejar.. Antara yang memburu dan diburu.. Polis siap kena bunuh lagi.. Masuk episod 2, makin menarik.. Muncul polis yang boleh profile penjahat.. Setiausaha nampak sangat meragukan dan pembongkaran kepada satu fakta.. Tapikan.. Makin kita tengok makin kita keliru siapa yang jahat.. setiap episod ada kejutan tersendiri.. Sampai ke episod 6 kan rasa macam nak nangis sebab salah teka.. Hahaha.. Memang tak terduga dan tak terjangka.. Pembunuh dia bukan psiko tapi memang kejam.. Sangat kejam.. Membunuh dan menjadikan Korea sebagai tempat pemburuan.. Pergh!!

7 episod yang suspen dan mendebarkan.. 

TRAP | 09 February 2019 | 7 episodes | Action, Thriller, Mystery, Investigation |
Sipnosis | Kang Woo Hyun is a respected anchor at a broadcasting station. He has a lovely family and he is asked to enter the political field. His life seems perfect. One day, he goes on a trip with his family and a tragic situation occurs. Meanwhile, Go Dong Kook is a veteran detective. He takes Kang Woo Hyun's case and investigates.

10 comments:

  1. Ini yang buat saya nak layan drama korea semula ni. Huhu.


    Salam kenal. [^__^]

    ReplyDelete
  2. Macam best cerita ni. Saya memang minat cerita yang berunsur penyiasatan.

    ReplyDelete
  3. Mama yg baca pun terasa mcm nak tgk dah

    ReplyDelete
  4. dalang dia mesti org keliling dia jg kn? haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dalang dia memang unexpected.. depan mata je..

      Delete
  5. citer saspen2 xleh tengok..!! hati x kuaaaad hehe..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »