Wednesday, March 6, 2019

Wonda Coffee: Zero Max

Assalamualaikum..
Hye semua..

Beli sebab tin dia cantik.. hahaha.. Pengaruh mata betul.. Tak sangka rasa dia sedap.. Bervaloi beli.. Hahaha.. Nanti nak cuba yang Latte pula..


14 comments:

  1. Wonda selalu xpernah mengecewakan 😍 hehe

    ReplyDelete
  2. Was no sesuai utk mama yg Makin debab ni

    ReplyDelete
  3. Dah lama tak beli Wonda, tapi kalau baca zero max ingatkan tak sedap. Nak kena try jugak ni..

    ReplyDelete
  4. Bukan sahaja tin cantik Sha tapi rasa pun sedap kira berbaloi beli..
    Lepas ni boleh repeat lagi dan lagi ;)

    ReplyDelete
  5. ada tgk tp tk try bli sbb tulis tanpa gula takut pahit...akak kalo wonda slalunya kopi tarik je..so rasanya ada manis ke tk?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masih ada rasa manis.. Pada Sha lebih sedap dari yang biasa..

      Delete
  6. sy xpenah rs mana2 air jenama wonda ni. x tau kenapa hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mungkin tak menepati pandangan mata kot.. Tu yang tak terasa nak cuba.. hehehe..

      Delete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »