Wednesday, March 13, 2019

Road To 1000 Books

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha selalu kemaskini buku-buku yang dah dibaca di Goodreads dan beri bintang serta review.. Baru ini terperasan jumlah buku yang dah berjaya Sha baca dah mencapai 800 buah buku.. Pergh!! Tak sangka.. Ini pun bukan jumlah penuh dari zaman sekolah.. Yellah baru je bersua dengan Goodreads ini.. Sedang mengejar ke jumlah 1000 buah buku.. Harapnya berjaya capai dalam tahun ini juga.. Hehehe.. Semangat walaupun tak berapa nak cantik, kita usahakan juga..

 Yang dah berjaya dibaca ialah 814 buah buku..
Yang nak dibaca ada 115 buah buku (yang ini ada yang dah beli dan ada dalam senarai untuk dibeli)

Untuk cabaran tahun ini, Sha dah berjaya baca 68 buah buku dari 230 buah buku yang Sha sasarkan..

14 comments:

  1. wah tahniah kak...rajin kak membaca...

    ReplyDelete
  2. insecure lah tengok orang suka membaca ni.. terasa diri ni malas membaca pulak.. hehehe

    ReplyDelete
  3. Tahniah kerana rajin membaca buku

    ReplyDelete
  4. wah..tahniah tahniah. banyak tu.. rajin tul..

    ReplyDelete
  5. Wow hrbatnya semoga mencapai target sha

    ReplyDelete
  6. Waaa.... banyaknya buku dah baca memang ulat buku sungguh ni.
    Semoga sasaran tercapai ya

    ReplyDelete
  7. waaaah kak.. awesomelah !! teruskan sikit lagi tu..
    CT sokong dari jauh hehe..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »