Sunday, March 24, 2019

Puaka Tasik oleh Khairul Nizam Khairani

Assalamualaikum..
Hye semua..

Disebabkan tak ada permintaan untuk Sha baca dan review buku-buku Sha yang tertunggak tu, maka Sha baca je mana-mana buku yang nipis.. Dapat kurangkan sedikit pun kira okaylah kan.. Hehehe..

Kali ini buku pasal puaka tasik.. Memang menarik.. Sebab sebelum ini Sha baca karya penulis ini bergenre thriller.. Memang menarik.. Manusia lebih memilih untuk mengikut cakap puaka dari berserah kepada Allah.. Selagi tidak ada yang berani berhenti melakukan pengorbanan, selagi itulah puaka itu akan terus berkuasa..

Sha baca dan selesai pada 22.03.3019..

Koleksi Sha..

Diterbitkan oleh Penerbit X..

3 comments:

  1. Ika tak pernah cuba lagi baca buku ni semua. Bila nak beli je, fulus ilek hehe.

    Ika datang singgah sini. https://ikashoid.blogspot.com/2019/03/book-review-samurai-by-dekna-lee.html?m=1

    ReplyDelete
  2. Baca sehari dah habis.. wah best la

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »