Wednesday, March 27, 2019

Asian Delight - Taro

Assalamualaikum..
Hye semua..

Ini yang terakhir.. Sedap.. Ada ketulan-ketulan kecil keladi dalam setiap gigitan.. Warna dia pun cantik, ungu dan putih.. Memang bestlah makan waktu panas-panas ini.. Melegakan tekak gitu.. Hehehe.. Jarang Sha suka perisa keladi ini tapi yang ini memang best.. Pada tekak sha lah..


Cantikkan.. Gabungan warna putih dan ungu..

16 comments:

  1. cuaca panas..dpt aiskrim ni sedap ni..nanti la nk try eskrem2 dr asian delight ni

    ReplyDelete
  2. Samalah, tak berapa suka keladi. Hehe. Tapi yg ini sedap ya kak Sha

    ReplyDelete
  3. Kak sha mmg penggemar aiskrim ya hihi. Ika pandang sepi je aiskrim. Last cuba cornetto yg unicorn tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang pun Ika.. Kadang sarapan pun dengan aiskrim.. Hahaha..

      Delete
  4. wahhh.. sedap ni.. lagi2 musim panas ni hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu ejulz.. panas-panas nie emmang best makan aiskrim..

      Delete
  5. ala sedapnya dah la peminat keladi ni, kena pergi cari ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. sila dapatkan wani.. sedap tau.. kat tekak sha la.. hehehe

      Delete
  6. cantiknya warna.. nk kena cari

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »