Wednesday, March 20, 2019

Imani Berlatih Angklung

Assalamualaikum..
Hye semua..

Isnin (18.03.2019) hari tu cikgu Pra Imani pos gambar anak-anak tengah berlatih menggunakan alat muzik Angklung untuk persembahan sempena Majlis Hari Jadi Sekolah.. Seronok anak-anak ini berlatih.. Terselit gambar seorang Imani di situ.. Patutlah teruja je nak ke sekolah.. Belajar benda baru rupanya.. Bila ruang whatsapp itu digunakan untuk berkongsi, terasa bahagia mengikuti perkembangan anak-anak.. Namun ada juga yang tak menghormati medan yang disediakan.. Huhuhu.. Apa pun perkongsian ini hanyalah sebagai catatan memori buat seorang Imani..


21 comments:

  1. cayalah iman. martabatkan alat muzik tradisional

    ReplyDelete
  2. Macam-macam program menarik ada di sekolah Imani rupanya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pra sekolah memang banyak program.. Cikgunya aktif..

      Delete
  3. Nampak angklung, teringat time sekolah rendah, ni antara alat muzik yg kitorang main ramai2 time kelas muzik ...

    ReplyDelete
  4. bagus ada grup whatsapp, dapat byk maklumat..seronok tgk bdk2 main angklung..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu lah.. Bergantung pada guru dan kerjasama ibu bapa..

      Delete
  5. Wah, belajar main angklung. Hihi. Aktif betul anak kak sha. Takpe la kak sha. janji dia happy dgn aktiviti dia dekat sekolah. hee.

    Ika datang singgah sini. https://ikashoid.blogspot.com/2019/03/book-review-bila-cinta-milik-dia-by.html?m=1

    ReplyDelete
  6. Lama tak dengar perkataan angklung ni..hehehehe..selamat berangklung Imani sayang.

    ReplyDelete
  7. anak sedara ejulz aktif main ni masa dia sekolah rendah dulu. hehe

    ReplyDelete
  8. Mcm kita jugaklah ... bila benda baru kan excitednya lebih hihi...bagus Imani belajo angklung ni Sha sebab sekarang ni jarang kan orang main angklung

    ReplyDelete
  9. Kalau ana pun semangat nak pergi sekolah kalau mcm ni. Hehe

    ReplyDelete
  10. Alahaii comelnyaa kecik2 dah pandai main angklung!

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »