Shoplinks.Asia

Monday, July 18, 2011

~Kecelaruan hati dan kebengangan Perasaan~

  Aduhai... xtau macam mane nak cite.. ade ke patut pokok2 bunga yang x bersalah tu dirosak2kan.. Patut ke??? x patut kan.. huhuhu.. sebelum2 nie pokok2 tu elok je kat situ, xde sape pun kaco.. aku bengang betol r bile mak bapak wat x kisah je dengan perbuatan anak2 mereka.. bukan lah aku nak hamok tp agak2 r.. perati2 kan lah anak2 kome tu bile bermain, jgn la sampey merosakkan harta owg laen.. nie pokok kunyit aku dah nak mati di kerjakan anak ko.. tu belum lg pokok kari yang baru nak hidup tgl batang je... aku benci... tolong r.. pokok tu x kacau owg pun.. jangan lah lepaskan anak tanpa pengawasan.. owg laen pun ade anak gak.. huhuhu... aku tension... tension...
   Wahai pelajar2 politeknik yg konon2nye educated sesgt... silalah bersikap seperti mereka2 yg educated.. boleh x amek buku tu dengan elok dan letak semula dengan elok.. nie x perangai cam hampeh je.. konon educated tp perangai langsung x educated.. amek buku pastu campak2 je.. biar buku2 tu tungang langgang kat rak.. memang x educated langsung perangai korang tu... bila owg tegur kemain lagi kate kami nie x educated.. perangai korang tu lg cam hampeh.. 
   Luahan perasaan tahap Goku rambut kembang nie... warrrrrrrrgggggggggggghhhhhhhhhhhhhh....


          Inilah rupa pokok2 kesayanganku yang telah dirosakkan

Nie pokok kari sebenarnye.. baru nak tumbuh  semula.. dah tinggal tangkai je..
Daun-daun pokok kari yang telah di kirai2..

Pokok Kunyit kesayanganku yang telah habis dihancur lumatkan.. huhuhu..


Beginilah keadaan rak yang dulunya cantek tp telah menjadi hancur dek kerana educatednye pelajar2 poli PSAS nie..


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI