Tuesday, November 27, 2012

Bertambah Usiaku..


Hari ini bufday aku...

Pepagi masuk opis bos bagi coklat Vochelle (1 tin) ngn Toblerone dari langkawi.. Pastu Kak sofiah pun bagi Toblerone gak.. Aku nye second bos bagi coklat gak dari langkawi.. And then diowg celebrate bufday aku... hehehe... Coklat owh coklat meriah pagi aku dgn coklat... 

En. Hubby wish dari pagi... asal call jer dia wish.. asal call jer dia wish.. klaka pun ada.. hehehe.. Mak sedara aku bagi Cd Zikir terapi tapi xdapat lagi sangkut kat adik aku.. 

Alhamdulillah... syukur pada Allah kerana masih lagi bernafas dan membawa satu lagi nyawa dalam perut... Syukur kerana dikurniakan orang-orang yang sentiasa menyayangi diri ini.. Anakku Amani pun baik jer arini.. hehehe... x banyak ragam... cam tau-tau jer...

Semoga masih berkesempatan meraikan hari ini lagi....

Amin... amin.. amin.. Ya Rabbal alamin...



Update: Semalam Balik kerja En. Hubby blanja makan and bagi special present.. hehehe...

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »

Review & Rating

Sha's bookshelf: read

Disergah Penunggu Pokok Ara
really liked it
Kali ini tok ketua dan Berahim telah terbuka hijabnya.. Memang lagi teruk lah terasa gangguan..
Dijenguk Hantu Penanggal
really liked it
Kelakar lah kali ini.. Hahaha.. Terbaiklah Christopher sebab erjaya elakkan gigitan penanggal tu.. Siap nak ditanduknya.. hahaha..

goodreads.com