Shoplinks.Asia

Friday, August 29, 2014

Warna Warni Kumpulan Inovatif & Kreatif (eXTREMe)

Memula dulu gi kursus jer.. Lama dah Tahun 2012.. Pastu senyap.. hilang dari ingatan..
Kemudian awal tahun 2014 nie ada lagi Kursus tapi yang nie untuk Wakil-wakil dari bahagian Pengurusan...
Kemudian April 2014, tetibe bos cakap kena buat Projek KIK nie...
Warghhhhh.... raser cam nak pitam...
Separuh jalan, disebabkan banyak sangat rintangan bos tanya sape yang nak stay??
So saya cakap saya macam x boleh joint.. Disebabkan kekangan waktu dan juga jadual kerja en.suami yang bersimpang siur.. (pilot darat kan).. Tapi bos xbagi tarik diri...
suh kami pun struggle r nak buat Projek KIK kami nie...
Giler r.. balik jer penat... balik jer penat... Tido awal tiap2 malam...
Sampailah masa yang ditunggu-tunggu... Pertandingan KIK PERINGKAT KEBANGSAAN POLITEKNIK MALAYSIA 2014 DI POLITEKNIK MERLIMAU MELAKA.

Tarikhnya 12-14 Ogos 2014...
Lama tuh nak tinggal anak dan juga suami... hehehe...
Alhamdulillah.. walaupun baru pertama kali masuk.. Tanpa pengalaman apa2 kami berjaya mendapat Anugerah Perak bagi tajuk @ permasalah kami iaitu KELEWATAN PELAJAR MENERIMA NOTIS PERINGATAN PERPUSTAKAAN.. Alhamdulillah..
Banyak jugak belajar dari KIK nie...
Tapi kalau suruh joint lagi mungkin tidak.. Cukuplah nie.. letih...





No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI