Shoplinks.Asia

Saturday, April 15, 2017

Clumsy & Sakit Belakang

Assalamualaikum..
Hye semua..

Clumsy ataupun cemerkap..
Sha ini orangnya agak clumsy..
Suka jatuh.. Suka tersadung.. Suka terlanggar pintu or tiang..
Suka tersepak kaki katil..
Tambah satu lagi, suka terkejut..
Dan yang sewaktu dengannya..

Kenapa Sha cerita ini??
Well, bila dah suka jatuh.. Mestilah ada kesan dia pada diri..
Kesannya ialah Sha suka sakit pinggang dan belakang..
Kadang-kadang sampai cramp..
Sha pernah Cramp/kejung masa tengah sujud..
Masa nie dia punya sakit, Allah je yang tahu..

Kalau sakit pinggang nie datang, nak tidur malam pun tak selesa..
Sampai Sha amik injection tahan sakitlah, nak legakan kesakitan..
Baru-baru ini (tak adalah baru sangat), Sha jatuh lagi..
Jatuh motor (sampai kena fisioterapi)..
Sakit pinggan pun mai balik.. Hehehe

Kali ini (Selasa - 11.04.2017) masa gi minta cucuk tahan sakit, Doktor suruh buat X-Ray..
Dia nak tengok pinggang kot ada retak ke, patah ke.. Apa ke..
So pergilah buat X-Ray.. Alhamdulillah tak ada apa..
So konklusi doktor, mungkin urat saraf Sha yang problem..
Doktor refer ke Unit Fisioterapi...
Jumpa balik doktor comel kat Unit Fisioterapi tu..
Start Fisioterapi baru..

Tetibe teringat lagu Muhasabah Cinta..
Jom layan... hehehe..
Kata kata cinta terucap indah
Mengalir berdzikir di kidung do’a ku
Sakit yang kurasa biar
Jadi penawar dosaku

11 comments:

  1. Take a good care Sha. Betul sakit penghapus dosa. Tapi kadang2 sakit sikit tp rasa tak tertanggung.

    ReplyDelete
  2. cemerkap? comel jerk perkataan tu.. hehe.. moga sha cepat sembuh.. len kali ati2 ye.. hehe

    ReplyDelete
  3. huhu hati hati kak lepas nie. kalau akak terlanggar benda2 tu akak tendang balik hehe. macam elsa selalu buat. jaga diri kak sha :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe.. nanti akak praktikkan cam elsa ye.. hehehe

      Delete
  4. Get well soon...lps ni kena lebih hati2

    ReplyDelete
    Replies
    1. sekarang nie dah kurang sikit cemerkapnya ema.. hehehe

      Delete
  5. sama..mv pun jenis cemerkap...selalu jer jatuh atau terlanggar..kesannya kebelakangan ni sakit2 badan

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI