Tuesday, April 25, 2017

Jom Baca Bersama Untuk 10 Minit

Assalamualaikum..
Hye semua..

Walau dimana-mana anda berada, apa jua sedang anda lakukan, berhentilah sejenak dan marilah kita membaca bersama-sama selama 10 minit pada dari jam 11.00 hingga 11.10 pagi. Baca 10 minit ini sebagai meraikan Hari Buku dan Hak Cipta Sedunia.

Muat naik gambar atau video membaca anda dan hashtag #jombaca #BangsaMembacaBangsaBerjaya
#PerpustakaanNegaraMalaysia

6 comments:

  1. sha rasanya dah lebih dr 10 minit membaca tu. beribu jam rasanya.

    ReplyDelete
  2. Jom kita membaca walaupun sekadar komik.. :)

    ReplyDelete
  3. kalau lea baca 10 minit jer jawabnya 1 muka tak sempat nak habis.. hahaha dah macam mengeja je kan..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »