Shoplinks.Asia

Shoplinks.Asia


Simple Hijab

SISTEM GURU ONLINE

APDM SAPS

Thursday, April 20, 2017

Kau Kuseru oleh Hasrudi Jawawi

Assalamualaikum..
Hye semua..

Novel ini sebenarnya sambungan dari Tangisan Berdarah..
Tapi Sha redah je..
Tak jumpa la pula Tangisan Berdarah..

Novelnya ohsem..
Cerita pasal membalas dendam yang tak terlunas..
Kerana perasaan sayang yang tidak berbalas, kekejaman pun berlaku..
Akibat kekejaman, roh mula tidak tenteram..
Yang menjadi mangsa generasi seterusnya..

 
Bacaan bermula pada 16.04.2017 dan berakhir pada 18.04.2017

10 comments:

  1. tajuk mcm drama Ku Seru yang menyeramkan tu...selamat membaca Sha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu lah.. bila baca tajuk teringat drama tu..

      Delete
  2. seram nampkanya cerita novel ni

    ReplyDelete
  3. kau seru..
    igt ku seru misha omar..kekekeke...
    ala..novel seram² ni aduhai...x berani laaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe.. tetibe teringat cite Pontianak Harum Sundal malam..

      Delete
  4. Hehehe.. kene carik tu se agik novel.. Baru best baca sha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu lah.. nak kena cari pula tangisan berdarah.. hehehe

      Delete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Chit Chat

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI