Shoplinks.Asia

Friday, April 7, 2017

Kung Fu Yoga (2017)

Assalammualaikum..
Hye semua..

Filem terbaru Jackie Chan..
Permulaan filem macam nengok citer kartun.. hehehe..
Aksi okay lah..
Masih ada identiti Jackie Chan..
Tapi citer dia cam dah boleh predict la..
Part ending yang paling best sebenarnya..
Dari serious, boleh lak mereka gembira menari.. hahaha..

Masa nengok citer ini tetiba teringat ada satu cite Jackie Chan yang kat dalam gua..
Tajuk The Myth.. Macam sama.. Tapi berbeza..

 
Sumber gambar : Google image
Poster ini ohsem.. 
Part Jackie Chan dengan Singa ini memang menarik.. Hahaha..

5 comments:

  1. kembali kpd movie nampaknye.. ekekeke

    ReplyDelete
  2. Minat lakonan Jackie Chan ni <3 suka tengok

    ReplyDelete
  3. part ngn singa tu ju sakit perut ktawa dlm panggung =D

    ReplyDelete
  4. Tak tengok lagi cerita jackie chan ni

    ReplyDelete
  5. wah filem baru dia..MV memang minat jackie chan ni

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI