Shoplinks.Asia

Friday, April 7, 2017

Sayur Sawi Bunga Berjaya Dituai

Assalammualaikum..
Hye semua..

Alhamdulillah..
Pokok Sawi Bunga Sha dah cukup Matang..
Encik Suami bagi tuai..
Sha tuai pokok ini pada 05.04.2013

Besar kan?
Ada yang dah nak keluar bunganya..

Tak tuai banyak.. Just nak buat rencah maggi goreng je..

Berbeza rasa masakan menggunakan Sayur yang ditanam sendiri..

7 comments:

  1. Adehhh sedapnye megi goreng.. Lea ni hantu meggi...

    ReplyDelete
  2. wahhh, sayur sawi membesar dengan sihatnya <3

    ReplyDelete
  3. tahniah Sha...nampak pun dh rasa kelazatan sayuran tanam sendiri tu..mesti rasa manis dan segar kan..tetiba rasa nak menanam jugak..hehe

    ReplyDelete
  4. Kak! Bagusnya tanam pokok sawi. Biasa siqah dengar tanam pokok cili je.

    ReplyDelete
  5. best nya guna sayur hasil tnmn sdiri =D

    ReplyDelete
  6. Sempat gak tanam sawi aritu sekejap jer lepas tak dah..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI