Saturday, April 8, 2017

The Girl With All The Gift (2016)

Assalammualaikum..
Hye semua..

Jom menonton..
Filem yang ohsem dan menyeramkan..
Manusia bertukar menjadi Zombieland disebabkan fungus..
Namun ada sekawan kanak-kanak yang normal tapi bahaya..
Kanak-kanak ini tak boleh bau manusia atau hidupan.. Nanti mereka akan menyerang..
Kanak-kanak ini juga menjadi bahan uji kaji untuk mengubat virus yang merebak..
Cerita tentang kemanusiaan..

Sumber gambar : Google Image

6 comments:

  1. Macam best je kak! suka juga cerita zombie-zombie ni. okay nanti nak try tengok.

    ReplyDelete
  2. mak horror nya huhu tp kalo da release nnnti, insyallah akan tgk =)

    ReplyDelete
  3. Uiss tgk gambo dah macam cite seram jerk.. rupanya cerita kemanusiaan.. hiks..

    ReplyDelete
  4. Tengok gambar macam seram tapi kisah kemanusiaan menarik ni

    ReplyDelete
  5. kesiannya...jadi bahan uji kaji

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »