Shoplinks.Asia

Shoplinks.Asia


Simple Hijab

SISTEM GURU ONLINE

APDM SAPS

Tuesday, April 25, 2017

Strong Woman Do Bong Soon

Assalamualaikum..
Hye semua..

Drama Korea yang ohsem..
Patutlah ramai yang puji..
Memang best..

Cerita pasal Bong Soon yang ada kekuatan yang luar biasa..
Sha suka cerita ini sebab ada yang menarik walaupun ceritanya agak fantasi..

Muka yang handsome jangan disangka baik..
Ada sebab kenapa rakyat tak percaya polis..
Rukun tetangga patut mainkan peranan dalam melindungi kawasan dari ancaman jenayah..

Yang best bila Bong Soon jadikan budak-budak nakal sebagai manusia berguna..
Pergi sekolah, belajar dan memberi khidmat dengan mengutip sampah di kawasan kejiranan supaya bersih..

Percintaan Bong Soon pun menarik..
Meminati dalam diam tapi akhirnya berakhir sebagai kawan..
Menemui cinta sejati pada lelaki lain bila, lelaki tu sanggup berkorban nyawa untuknya..
Cerita romantik, komedi dan thriller yang ohsem..

6 comments:

  1. hari tu layan 1st ep..baru separuh..mcm best jugak. nanti nak sambung lagi.

    ReplyDelete
  2. Nampak macam best tapi macam susah jea nak tengok, sebab tak kenal pelakonnya.. hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. best shikin.. akak pun tak berape kenal pelakon dia.. tapi jalan cerita dia menarik..

      Delete
  3. OMG!! koreaaa.. larikkkkkkkkk!!!

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Chit Chat

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI