Sunday, April 16, 2017

Hujung Minggu Yang Ohsem

Assalamualaikum..
Hye semua..

Weekands ini Sha tinggal dengan anak-anak je sebab encik suami kerja luar..
So masak pun yang simple2 je..
(Encik suami ada pun masak simple.. hehehe)

Yang bestnya dapat habiskan baca sebuah novel dan 1 drama Korea..
Sambil-sambil buat kerja rumah.. hehehe..
Sha berjaya baca novel Penunggu Cinta dan tengok Voice..

Lama dah tak tengok Drama Korea yang dasyat macam ini..
Korang lak buat apa??

10 comments:

  1. Pergi klinik - join food review - attend cousin e-day - duduk rumah makan ubat. Hehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wah.. Bestnya joint food review..
      Semoga Ana kembali seihat ye..

      Delete
  2. Replies
    1. Pada akak memang bestlah..
      Dia nya penjahat psiko giler..

      Delete
  3. Lea mengadap novel RAM dgn gagahnye.. berusaha nak habiskan.. hahaha

    ReplyDelete
  4. wah hujung minggu yang ohsem..MV pula stay rumah baca teman roh

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »