Bacaan Bulan Mac - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Tuesday, April 4, 2017

Bacaan Bulan Mac

Assalamualaikum..
Hye semua..

Yeah!! Berakhir sudah Bulan Mac..
Jom tengok apa yang Sha baca sepanjang Bulan Mac ini..
Sepanjang Bulan Mac yang suram dan kelam ini, Sha berjaya baca 11 buah buku sahaja dengan jumlah keselurahan muka surat ialah 5900..

Buku-buku yang Sha baca sepanjang Bulan Mac ialah :-

1. Hikayat Si Pematah Hati
    E-Man Sufi
    Karya Seni
    1050 muka surat

2. Klong Mai
    Iman Fadia
    KarnaDya Publishing
    839 muka surat

3.  Cinta 365 Hari
     Norzailina Nordin
     Alaf 21
     512 muka surat

4. Parut
    Zahida Zarkasi
    Prolog Media
    337 muka surat
  
5. Fobia
    Siti Rozilah
    Buku Prima
    400 muka surat

6. Rasuk
     Zyra Safiya
     Buku Prima
     604 muka surat

7. Biar Ku sentuh Hatimu
    Emy Raziela
    Alaf 21
    560 muka surat

8. Isteri
    S. MARA GD
    FIXI
    313 muka surat

9. Pareidolia
      Ida Anuar
      Buku Prima
      176 muka surat

10. Projek Thriller Vape
      Zaifuzaman Ahmad, Helmi Effendy, S. Kausari & Syasya Bellyna
      Buku Prima
      549 muka surat

11. Dialah Bunga Berembun Bulan
      Sha Hanim Ramli
      Hucad Consultants
      560 muka surat

Walaupun tak banyak tapi masih lagi okay...
Kawan-kawan bagaimana??
Walaupun sebuah buku ataupun sehelai muka surat, kawan-kawan tetap membaca..

19 comments:

  1. MV baca 5 buku saja untuk bulan mac

    ReplyDelete
  2. wow..byknya Sha...good luck dan selamat membaca ;D

    ReplyDelete
  3. banyaknya kak sha..unni 1 buku pun semput2 nk abiskan hihihi

    ReplyDelete
  4. tahniah sha...keep reading ye hihi

    ReplyDelete
  5. tahniah Sha.
    sgt byk tu!
    aida ada pinjam satu novel dari opismet.
    try to love reading novel la ni hi hihi....
    da lebih 1 bulan kot novel tu atas meja opis ni.
    lom bukak lagi :) hu hu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. TQ Aida.. You can do it.. hehehe
      Chayook.. Chayook..

      Delete
  6. Ana satu buku pun tak habis lagi 😁😁

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chayook.. Chayook.. Ana.. Mesti boleh punya..

      Delete
  7. banyaknya kak sha, bulan mac saya baru nak start membaca balik dan berjaya habiskan satu novel..hahaha

    ReplyDelete
  8. Manyaknyeeeeeee dia membaca.. kite jelesii...

    ReplyDelete
  9. Semoga bulan 4 ni lagi banyak lagi akak baca dari ni hehehe.

    ReplyDelete
  10. Waw excelen.
    Satu contoh yang baik.
    Cuba lepas ni selitkan buku2 ilmiah sikit.

    ReplyDelete
  11. no 1 ja la yg sy dah baca :'(

    ReplyDelete
  12. Ingat zaman sekolah dulu ada buku utk kita tulis untuk membaca berapa buah buku dalam sebulan..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..