Saturday, April 1, 2017

Keywords Blog Kasihku Amani #6

Assalamualaikum..
Hye semua..

Ini adalah search keywords di Nuffnang..
Semoga entry Sha dapat membantu mereka di luar sana..

 
Keywords untuk minggu ini di Nuffnang.
Ada yang masih mencari lagu janam janam ye..
Kursus Microsoft tu menjuarai carta kalau kat nuffnang

Entry yang paling kerap dikunjungi bagi minggu ini..

6 comments:

  1. Wahhhhhh saya paling suka tengok keywords yang orang cari dekat blog sebab kadang2 macam lawak pun ada haha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan Syed kan.. Unik je.. Kadang2 kelakar pun ada..

      Delete
  2. aida pun suka cek ni.
    buat kita tersenyum :)

    ReplyDelete
  3. Ekin pun suka chek gak kadang lawak pulak tengok

    ReplyDelete
  4. Hehehe macam2 ada yerk keyword yg dorg carik..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »