Shoplinks.Asia

Shoplinks.Asia


Simple Hijab

SISTEM GURU ONLINE

APDM SAPS

Friday, March 31, 2017

Hadiah Dari Sahabat Blogger

Assalammualaikum..
Hye semua..

Rezeki lagi..
Murah betul rezeki yang memberi..
Sudi berkongsi dengan Sha pula..
Alhamdulillah.. Seronok rasanya menerima kejutan tak terduga..
Bukan apa.. Sha memang minat membaca..
Bila menerima hadiah buku memang rasa cam nak menari-nari sambil layan lagu Altimet (Amboi).. hehehe... Jangan imagine tau..

Terima kasih pada Blogger Lea Azleeya kerana mengirimkan dua novel yanh ohsem ini untuk bacaan Sha.. Serious.. kedua-dua buku ini memang ohsem.

 
Bukan Sundal Malam oleh Khairul Zaman Khobin
Barongan dari Naim Tamdjis

Korang nak kenal dengan lea??
Jom terjah blog beliau..
Klik je gambar bawah nie..
http://www.leaazleeya.com/

9 comments:

  1. wahh untung dapat novel lagi hakhak. tajuk buku macam best!

    ReplyDelete
  2. bestnya dapat hadiah buku. saya pun memang suka kumpul buku.

    ReplyDelete
  3. Wahhh, banyaknya dapat hadiah. Dapat buku, bertambah-tambahlaa excitednya kan? Hehe

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah rezeki sha lagi. Makin bertambah rasanya buku dekat rumah tu. Hehe

    ReplyDelete
  5. Wah! best nya dapat gift dari rakan blogger

    ReplyDelete
  6. Wahhhh syoknya dapat novel! tahniah kak. mesti kejap je dah habis baca ni hehe.

    ReplyDelete
  7. dua2 citer mistik kak :D bestnya

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Chit Chat

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI