Hi-Tea di Menara Kuala Lumpur - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Tuesday, March 28, 2017

Hi-Tea di Menara Kuala Lumpur

Assalammualaikum..
Hye semua..

Ahad (26.03.2017) Sha gi Hi-Tea dekat Menara Kuala Lumpur..
Bayaran RM75.00 (inc GST) untuk seorang..
Makan dia buffet..
Macam-macam ada.. Tapi rugi untuk orang macam Sha..
Sebab Sha tak makan banyak.. hehehe..
Sha jenis cepat kenyang..

Merasalah naik dekat restoran berpusing tu..
Cuma Sha taklah menghayati sangat..
Penakut + gayat.. Hahaha..
Tu pun jenuh lah fikir pasal hal lain..
memang terasalah bila dia berpusing..
Walaupun perlahan.. tapi bila kita duduk, memang terasa..

Pastu masa nak balik.. Stuck..
lif tak bergerak.. Siap ada penumpang dalam lif..
Kebetulan sebelum lif stuck, ujan lebat dan kilat..
Dekat 45 minit gaklah menunggu..
Baru dapat turun..
Pengalaman..

 
Pandangan dari bahagian tiket kaunter..

 
selamat datang..

 
 Ini apa yang Sha makan..
Tak banyakkan..

 
 Salad dan rojak buah..
Masa amik rojak buah ini, sempat sha promote rojak buah nie kat minah salleh dari sweedan..

 
 Roti nan, roti boom dan kari ayam

 
Kek nie ada yang sedap.. Macam yang ada kacang dekat atas dia tu.. Memang best..
Yang coklat tu manis ya amat.. Kena minum air masak lepas makan kek tu..
 
 
Kaunter tiket untuk Hi-Tea.. 
Hi-Tea nya start kul 3.30pm.. kami sampai 2.45pm..
Tak boleh naik.. kena tunggu dulu..
Pergh!! Berjanggut menunggu..
Sempatlah usha Ummi Aida dengan Zahida..
 
 
 Tiket..

 
 Usha abang Waiter kemas meja sementara tunggu lif sehat..
Laju betul diorang buat kerja..

 
Keluar dah dekat kul 7..
So tak dapatlah masuk rumah terbalik..
Ambil gambar jelah..

9 comments:

  1. Tak suka kalau lif stuck. Fobia tak hilang lagi 😅

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe.. Nasib baik masa dia stuck kami xde kat dalam.. kalau tak memang Sha pun tak tau lah..

      Delete
  2. sha pergi dgn siapa>>lift stuck memang menakutkan.....salad n rojak buah tue sedap

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pergi dengan budak Kelab Sahabat Perpustakaan.. Ada jamuan makan untuk semester ini.. Meraikan pelajar yang sem last..

      Delete
  3. Perghh seronok dpt jenjalan... P sorg jerk ke tuu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak berape nak seronok lea.. hehehe..
      pergi sebab kerja..

      Delete
  4. nampak sedap makanan tu semua 😍 tapi, alahai lamanya lif tu stuck. 45 minit tu, pernah jg terperangkap dlm lif 15 minit camtu. tu pun dah berpeluh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang sedap tapi untuk sha memang tak berbaloi sebab jenis makan sikit dha kenyang.. hehehe

      Delete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..