Thursday, March 2, 2017

Menang Giveaway: Happy Birthday Aireen! by Elsaalicious & Sponsors

Assalamualaikum..
Hye semua..

Alhamdulillah, rezeki malam Khamis..
Sha ucapkan terima kasih banyak-banyak pada Elsa dan Sponsor - Junzie untuk hadiah yang ohsem ini.. Sha doakan kalian dimurahkan rezeki... Aamiin..

Rasa happy sangat-sangat..
Sha Menang Giveaway: Happy Birthday Aireen! by Elsaalicious & Sponsors..
Hadiah dia pun lumayan tau.. Top up dari Junzie..
Yeah!! Bolehlah beli data untuk berblog.. Alhamdulillah..
Tahniah juga Sha ucapkan pada semua pemenang..
Dan Sha doakan semoga semua sponsor dan penganjur murah rezeki.. Aamiin..

 Terharu sangat dapat email nie tadi tau..
Terus buat entry.. Hahaha..
Korang nak tau sapa lagi yang menang?? Jom terjah sini... Jangan tak terjah..

Alhamdulillah rezeki..
Jap lagi Sha wassup Elsa..

Jom terjah blog Elsa dan Junzie yang ohsem sangat ini..



TERIMA KASIH
YOU GUYS OHSEM

19 comments:

  1. yay tahniah kakak :* elsa balas kejap lagi tau hakhak tengah leka tengok benda lain nie hehe

    ReplyDelete
  2. Wow lumayan tu kak Sha ,boleh buat topap sebulan, tahniahhh...

    ReplyDelete
  3. Wah tahniah... rm30 tu boleh dapat data sebulan tu... dah rezeki kan...

    ReplyDelete
  4. Tahniah akak! Banyak menang eh? Rezeki besar nii. Hihi

    ReplyDelete
  5. Tahniah Kak Sha.. =) oppss..btw gift akak baru nak pos hari nie.. sori tau.. hihi

    ReplyDelete
  6. Wah bestnya akak.. Congrats kak :3

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI