Pareidolia oleh Ida Anuar - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Tuesday, March 21, 2017

Pareidolia oleh Ida Anuar

Assalammualaikum..
Hye semua..

Berjalan- berjalan juga..
Baca-baca juga.. Hehehe..

Sha dah berjaya habiskan novel dari penulis Ida Anuar ini..
Walaupun amik masa sebab curi-curi baca sambil berjalan..

Novel yang ohsem..
Cerita dalam cerita..
Memang menarik.. Ada penyiasatan dan seram..
Bila baca ini seolah-olah berimaginasi menyiasat sama.. hehehe..
 
 
Baca pada 17.03.2017
selesai pada 19.03.2017

8 comments:

  1. Terbelit lidah nak sebut tajuk novel tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan kata ana. sha pun sama.. hahaha

      Delete
  2. wah makin ahri makin bertambah bacaan sha..tahniah

    ReplyDelete
  3. saya takut sikit nak baca cerita cerita seram nih . HAHAHA . nnti terimagine lelebih

    ReplyDelete
  4. Biasa cerita dalam cerita ni pening sikit nak faham.. Tp lea percaya sha stedi jerk kan boleh faham..

    ReplyDelete
  5. semua jenis buku sy suka baca. kalau cerita penyiasatan, sy suka kalau time baca tu buat sy fikir sekali. mcm join menyiasat 😄

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah!! Sep sikit..
      samalah macam Sha.. semua genre sha baca..

      Delete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..