Ongoing Campaigns Dari Nuffnang #6 - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Wednesday, March 29, 2017

Ongoing Campaigns Dari Nuffnang #6

Assalamualaikum..
Hye semua..

Lama tak jenguk Nuffnang..
Tadi bila jenguk.. Eh.. Ada iklan baru..
Feveret anak-anak Sha nie..
Mamee Monster Biskidz..

Memang sedap.. Sebungkus tu mengenyangkan..
Jangan lupa klik ye kalau nampak..


15 comments:

  1. Alhamdulillah rezeki tu sha 😘

    ReplyDelete
  2. Wahhh bestnya ada iklan baru hikhik

    ReplyDelete
  3. Samalaa kita, tengah ongoing jugak Mamee ni. Tapi, fulus nak naik tu susah betul. Hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju.. memang susah nak naik nilai untuk cashout tu..

      Delete
  4. Seronok tengok kawan2 blogger dapat cpc n cpuv nuffnang...
    Semoga sukses.
    Cheers.

    ReplyDelete
  5. nuffnang skrg dah slow gile..compare ngan dedulu..dedulu laju je duit masuk..la ni nak dpt sekupang pun payah..huhu

    ReplyDelete
  6. nuff kite x meriah.. huhuhu sedihhh

    ReplyDelete
  7. sy baru dapat buka nuffnang, rupanya ada iklan baru

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..