Fisioterapi #3 - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Friday, March 10, 2017

Fisioterapi #3

Assalammualaikum..
Hye semua..

Sha pergi buat fisioterapi lagi hari Khamis (09.03.2017)..
Kali ini Sha datang awal..
So menunggu lah kejap..
Mujurlah tak ramai orang..
Cepat sikit settle fisio..

Hari ini awal sebab kaki Sha just nak checkup dan senam sikit je..
Alhamdulillah kaki Sha dah makin sembuh..
Jalan pun dah laju balik.. Hehehe..

Tadi just mengayuh basikal..
Seronok sangat mengayuh sampai tak sedar dah 20 minit..
Hehehe.. Basikal mahal kan..
Lepas tu buat terapi elektrik..
Settle.. Masa nak balik doktor bubuh pelekat untuk support lutut..

Alhamdulillah.. Allah mudahkan proses penyembuhan lutut Sha..
Terima kasih pada kawan-kawan yang mendoakan Sha..

11 comments:

  1. Alhamdulillah sis dah semakin ok dah kaki sis... semoga bertambah baik kaki tu ye...

    ReplyDelete
  2. Take care and semoga cepat sembuh lutut sis :D

    ReplyDelete
  3. Semoga cepat sembuh sepenuhnya kak Sha :D

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah semoga sis cepat sembuh dan smua bjalan lancar amin

    ReplyDelete
  5. take care kak sha.. busyra doakan kak sha sntiasa sihat selalu . amin

    ReplyDelete
  6. take care kak, semoga cepat sembuh

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah, semoga kak Sha semakin sembuh..

    ReplyDelete
  8. alhamdulillah semoga kaki cepat sembuh ya sha

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..