Fobia oleh Siti Rozilah - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Saturday, March 11, 2017

Fobia oleh Siti Rozilah

Assalamualaikum..
Hye semua..

Novel yang ohsem dari penulis yang bernama Siti Rozilah ini..
Memang fobia betul bila baca..
Kenalah dengan tagline dia
"Awas! Anda mungkin ditemani Psiko"

Jawapan kepada semua persoalan akan ditemui di penghujung cerita..
Memang ganas betul watak jahatnya..
Psiko ya amat..
Permulaan cerita je dah dihidangkan dengan tragedi seekor kucing..

Sila teruskan pembacaan anda ke muka surat seterusnya..
Laluilah pengalaman ngeri yang dirasai mangsa-mangsa si Psiko..
Hati-hati dengan siapa anda berkawan..
Hahaha.. Suspen tak??

Serious novel ini memang ohsem..
Sha suka.. Terasa tau kengerian saat mangsa diseksa..
Persoalan-persoalan yang ditimbulkan..

Sha baca dan selesai pada 09.03.2017

5 comments:

  1. menakutkn pula ju rasa wahaha tp kalo jalan cerita yg buat kita ttnya2 ni mmg rasa best kan =)

    ReplyDelete
  2. Cerita seram memang best... rasa ada orang teman baca kat sebelah tak sis? Hihi

    ReplyDelete
  3. ni yg kena beli ni. sy layan juga novel macam ni, sebab buat sel2 otak bertindak

    ReplyDelete
  4. Tak sabar nak tunggu pesta buku nanti.. =) banyak novel nak kena beli nie..

    ReplyDelete
  5. mesti menakutkan..kalau di filemkan mesti menarik

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..