Hadiah Top Commenters dari Busyra Takiyudin - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Wednesday, March 8, 2017

Hadiah Top Commenters dari Busyra Takiyudin

Assalamualaikum..
Hye semua..

Teruja tau terima bungkusan ini pada 07.03.2017
Ingatkan dapat lipstick je..
Rupanya ada hadiah lain..
Terima kasih daun keladi ye Busyra..
Mana tau menang lagi.. Hehehe..
Hadiah ini Busyra bagi deka Sha sebab Sha rajin komen dekat blog Busyra..
Sha doakan semoga makin murah rezeki Busyra.. Aamiin..

 
Hadiah dari Busyra..
Lipstick Matte (Memang best.. Sha terus pakai tau..)
Dapat Micrite 3D All Use Whitening Serum lagi..

Jom berkenalan dengan sicantik bernama Busyra Takiyudin ini..
Klik je gambar banner dibawah ini..
http://www.busyratakiyudin.com/

 
Sha pakai selepas buka bungkusan..
Imani pula pakai pagi nak gi sekolah.. (Minta maaflah ye.. muka masam sikit.. sebab mak paksa jadi model.. hahaha..)

12 comments:

  1. Makin molek lah 2 beranak ni ๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š

    ReplyDelete
  2. Hehehe... muka ketat je bila kena paksa...

    ReplyDelete
  3. wuhuuu, bestnya ๐Ÿ˜„ rezeki kak sha dpt lipstick matte ๐Ÿ’„๐Ÿ˜‰

    ReplyDelete
  4. Tahniah kak Sha, murah rezeki akak... =)

    ReplyDelete
  5. wah tahniah... rezeki tu :D tak hairan sha boleh menang sebab sha memang ramah dan sgt rajin blogwalking

    ReplyDelete
  6. Wahhhh tahniah kak dapat lipstick! imani ke yg conteng dinding belakang tu. nakal ya haha.

    ReplyDelete
  7. lipstick matte ni bagus..sy pun pakai tapi dari bran lain la hehe
    tahniah sis

    ReplyDelete
  8. Tahniah...sekarang ni mmg trend matte lipstick ni..

    ReplyDelete
  9. kak shaaaa.. tq sebab review lipstick dri busyra.. <3 busyra mmg bagi dekat akak warna nude supaya nampak natural bila pakai.. imaniiii.. knapa masam tu. hehehe. masam pun cute. <3 muah cikit dari akak busyra. hehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..