Shoplinks.Asia

Shoplinks.Asia


Simple Hijab

SISTEM GURU ONLINE

APDM SAPS

Thursday, March 30, 2017

Pesta Buku Selangor

Asssalamualaikum..
Hye semua..


Bagi Penggemar Buku

Pesta Buku Selangor
30 Mac - 9 April 2017
Shah Alam Convention Centre


Serbu jom.. Diskaun giler-giler ini..

11 comments:

  1. banyaknye pesta buku skrg ni. sha pergi ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak pergi Ana.. Just share je.. huhuhu..
      mengubat hati yang lara.. hehehe

      Delete
  2. Hurmm ni saje bagi panas line ni... Nape jauh bebenoo buat pesta buku tu.. Haisss.. marah ni tau.. hahahaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan Lea kan.. jom kita marah dia berjemaah.. hehehe

      Delete
  3. dekat sangat nih dengan tempat kerja akak, rasa nak pergi jugak

    ReplyDelete
  4. busyra suka gila p pesta buku. belinya tak.. hehe

    ReplyDelete
  5. baru sekali ja pernah pegi pesta buku ni. sekarang dah duk jauh :'(

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Chit Chat

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI