Filem : Fantastic Beasts and Where to Find Them (2016) - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Thursday, March 30, 2017

Filem : Fantastic Beasts and Where to Find Them (2016)

Assalammualaikum..
Hye semua..

Rugi pula tak tengok kat panggung wayang..
Cerita dia ohsem tu..
Kalau tak minat Harry Potter or tak ikut siri Harry Potter pun takpe..
Cerita ini mengenai makhluk-makhluk pelik dan ajaib..

Cerita dia sangat menarik..
Pembentukkan setiap karekter makhluk pelik tu unik..
Comel dan sangat ohsem..
Memang bestlah bila tengok grafik dia..
Dengan watak utama yang cam blur-blur..

 Kredit gambar : Wikipedia

11 comments:

  1. cerita ni macam harry potter... pwngunaan bahasa, tongkat sakti dan nama sekolah memang dr harry potter.. Unni pun da tgk..hihihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Katanya, ini permulaan kepada Harry Potter.. Tapi filem dia memang best.. Mistikal betul..

      Delete
  2. ni pun nak donlod gak haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Download kak el.. jgn tak download.. filem dia best..

      Delete
  3. Minggu ni review filem je nampaknya Sha =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iye ana.. Mood membaca terbang entah kemana.. hehehe

      Delete
  4. mmg kena tengok cite ni....#bucketlist duluan

    ReplyDelete
  5. macam best je citer ni kalau dah macam hary potter

    ReplyDelete
  6. watak utama yg blur2 tu kengkadang best juga layan :D

    ReplyDelete
  7. wah best....sapa ada download share..hahaha

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..