Goodreads Sha 2017 - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Thursday, March 9, 2017

Goodreads Sha 2017

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha baru je check akaun Goodreads Sha..
Lama tak check kan..
Selalu dok update baca apa je..
Tadi check.. Rasa cam nak lompat bintang.. Hahaha..
Nak tau apa yang Sha tengok..
Jom tengok gambar dibawah..

https://www.goodreads.com/user/show/14980454-shahida-dzulkafli
Umur tu tak betul.. Abaikan.. hehehe
Tapikan yang paling Sha syok..
Sha teruja tengok ranking Sha.. Yang dalam box biru tu..
Happy giler kot..

https://www.goodreads.com/user/show/14980454-shahida-dzulkafli
 Oklay.. Walaupun top 10 je..

 Yeah.. Untuk 12 bulan Sha berada di ranking ke 5..

Untuk bulan nie di ranking ke 12..

Sha dah berjaya baca 37 buah buku dari 150 setakat 06.03.2017..
Nampak gayanya, ada harapan bertambah lagi jumlah buku nie..
Sila jangan muntah hijau ye..

10 comments:

  1. Wahh tahniah Kak Sha, dapat top 10 tue, bukan senang nak berada di tangga teratas.. :) happy reading to u and wish u luck.. :)

    ReplyDelete
  2. Wah cemerlang lah sis... semua top tu...

    ReplyDelete
  3. Perghhhh awesome betul akak ni! bukan mudah nak capai benda-benda yang top ni! hehehe. Tahniah kak! :)

    ReplyDelete
  4. Happynyaaaa dapat masuk ranking. Saya tak aktif sgt dekat goodread. Skarang ni baru nak aktifkan diri balik. 😀

    ReplyDelete
  5. Wah...kagumnya mrs pip...
    Anyway, syabas tau...
    Keep on reading Sha...

    ReplyDelete
  6. wah kak shaaa.. <3 teruskan membaca sbb membaca tu amalan yg bagus. busyra ja tak suka sngt membaca.. huhu

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..