Shoplinks.Asia

Tuesday, March 28, 2017

Pesta Buku Putrajaya | Mph Bookerville


Assalamualaikum..
Hye semua..

Seruan kepada semua peminat buku..
Jom.. Jom.. Serbu..

Pesta Buku Putrajaya | Mph Bookerville
28 Mac - 2 April 2017
Putrajaya Convention Centre


15 comments:

  1. bestnya...kalau dapat pergi mesti seronok...

    ReplyDelete
  2. Jom..Jom.. Saya memang merancang nak pergi ke sana.. =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wah.. Bestlah Shikin dapat pergi.. Nanti share gambar ye..

      Delete
  3. Nak serbu cenggane tu.. jao tu.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Serbu dalam blog sha je lea.. hehehe

      Delete
    2. adehhh tak dpt memegang buku yg ada la camtu.. hahaha

      Delete
  4. Ana tunggu di PWTC punya. InsyaAllah kalau dapat pergi lah. 😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wah.. Ana nak gi PBAKL2017 eh.. Semoga dipermudahkan perancangan Ana..

      Delete
  5. buy 1 free 1? perghhhhh bestnyaaa! hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan.. Syok tu kalau dapat berbelanja..

      Delete
  6. Nak ke Putrajaya sekarang ni tak dapat la. jauh kemain haha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha.. akak pun tak leh nak gi Syed..

      Delete
  7. kalau pegi, memang rambang mata nak pilih novel ni. last2 x beli

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI