Shoplinks.Asia

Shoplinks.Asia


Simple Hijab

SISTEM GURU ONLINE

APDM SAPS

Wednesday, April 5, 2017

My Personal Time

Assalamualaikum..
Hye semua..

Lama Sha tak habiskan masa untuk diri sendiri..
Kebetulan dapat peluang..
Sha tak kemana pun..

Just lepak dekat Pizza Hut..
Kebetulan tak ada orang..

Memang rasa macam itu Pizza Hut, saya yang punya..
Best gak.. Lepak-lepak..
Makan-makan.. sambil baca novel..

Kalau korang, korang buat apa je?

 
Order untuk seorang..
Tapi rasa cam makan berdua.. Hehehe..
Pasta tu okaylah.. Saje nak test.. 

 
Baca novel nie..

12 comments:

  1. Hehehe boleh pulak berdating secara solo ekk.. terbaiikkk sha..

    ReplyDelete
  2. Bestnyaaaa lepak sorang sorang .. suka jugak macam ni hiii.. Sambil makan sambil baca buku ke.. tak nak kena ganggu jappp ๐Ÿ˜Ž๐Ÿ˜Ž๐Ÿ˜Ž๐Ÿ˜Ž

    ReplyDelete
  3. Sedapnya nampak pasta tu. Hari tu LZ pun ada post entri pasal pasta pizza hut. Nyum nyum

    ReplyDelete
  4. sy kalau membaca mmg fokus membaca tak boleh sambil makan pastu tempat yg paling best mesti kat atas katil..kalau novel sedih boleh menangis takde siapa perasan..hehe

    ReplyDelete
  5. Saya suka jugak kadang2 jadik lone ranger, pegi lepak KFC makan sorang2 sambil menikmati makanan sambil berkhayal. Kihkih

    ReplyDelete
  6. Dah lama betul saya rasa tak singgah dekat pizza hut ni. tengok lah nanti nak pergi la, rasa teringin pulak hehe.

    ReplyDelete
  7. Samlah kak XD Kalau tempat tu takda orang, memang sy buat tempat tu macam sy punya :p Kalau x baca novel, sy akan blogwalking :D

    ReplyDelete
  8. best nya ...
    tapi mrs pip mmg tak dapatlah nak baca novel sambil menyentap makanan ...
    makanan didahulukan, novel kita simpan-simpan :))

    ReplyDelete
  9. frankly speaking, u are ohsem la Sha.
    aida x pernah trfikir utk me-time gini.
    makan sorang2. releks reading.
    me-time aida now normally gi spa or berfelt crafting kat opis.
    other than that, keje or rumahtangga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe.. Sha pun dah lama sebenanrnya tak buat cengginie.. Selalu buat masa time bujang.. dah kawin ada dua tiga kali je kot.. Yg lain tu sama cam aida la.. kerja, pastu rumah..

      Delete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Chit Chat

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI