Shoplinks.Asia

Shoplinks.Asia


Simple Hijab

SISTEM GURU ONLINE

APDM SAPS

Tuesday, April 18, 2017

Maggi Hot Mealz : Kari Laksa Ayam

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha citerkan Sha dapat Maggi ini free..
Boleh tengok dekat entry INI.

So hari tu Sha pun trylah..
Sedap.. menepati citarasa..
Rasa kari laksa tu memang umph..
Untuk yang nak cepat, ini memang pilihanlah..

Tapi tulah.. mangkuk dia je besar.. Hehehe..
Isi dia sikit je..

 

 

 
Ada garnish yang lain..
Tapi Sha tak bubuh..

8 comments:

  1. sedap betoi ka sha? kene cobak nii..

    ReplyDelete
  2. tu la mangkuk cup jer besar dalam tu sikit sangat kan.. makan pun xpuas hahahhaha

    ReplyDelete
  3. Takda jual dalam pek plastik ke kak sha...menarik,,tapi macam tak puas la kalau banyak ni je.

    ReplyDelete
  4. alahai boleh kenyang ke . hmmmmm

    ReplyDelete
  5. aduhai nmpk sgt bekas besar sgt dr isi huhu

    ReplyDelete
  6. Aduhhhh asal org tayang gambar aje teringin haha....udah teringin maggi pulak hakak ni SHa

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Chit Chat

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI