Wordless Wednesday #58 - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Wednesday, April 12, 2017

19 comments:

  1. A dgn D kot... hahaha.. buruknya rasa.. kikiki

    ReplyDelete
  2. ju slesa mbaca dgn posisi A tp dekat sofa, kalo d katil mcm tu confirm buku tu yg baca ju =D

    ReplyDelete
  3. Liez suka posisi B... comfort sgt... klau bosan terus tidur...hihihi

    ReplyDelete
  4. Liez suka posisi B... comfort sgt... klau bosan terus tidur...hihihi

    ReplyDelete
  5. unni suka A tp nukan kat katil sbb kalau kat katil tikdur la japannya

    ReplyDelete
  6. aida jarang baca buku atas katil.
    biasa nyer akan dok kat kerusi.
    membaca pun jarang :) ha ha ha...
    even dgn phone pun, takkan baca dgn posisi baring, tiarap, telentang...
    akan pening kepala!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang ada yang tak boleh berbaring, meniarap or telentang nie..

      Delete
  7. Masa belajar dulu A.. skrg baru nak buka buku dah kene tarik ngn anak.. hehe

    ReplyDelete
  8. A...tapi MV lebih suka baring mengiring sambil baca buku

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..