Wednesday, April 12, 2017

Wordless Wednesday #58

Assalammualaikum..

19 comments:

  1. A dgn D kot... hahaha.. buruknya rasa.. kikiki

    ReplyDelete
  2. ju slesa mbaca dgn posisi A tp dekat sofa, kalo d katil mcm tu confirm buku tu yg baca ju =D

    ReplyDelete
  3. Liez suka posisi B... comfort sgt... klau bosan terus tidur...hihihi

    ReplyDelete
  4. Liez suka posisi B... comfort sgt... klau bosan terus tidur...hihihi

    ReplyDelete
  5. unni suka A tp nukan kat katil sbb kalau kat katil tikdur la japannya

    ReplyDelete
  6. aida jarang baca buku atas katil.
    biasa nyer akan dok kat kerusi.
    membaca pun jarang :) ha ha ha...
    even dgn phone pun, takkan baca dgn posisi baring, tiarap, telentang...
    akan pening kepala!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang ada yang tak boleh berbaring, meniarap or telentang nie..

      Delete
  7. Masa belajar dulu A.. skrg baru nak buka buku dah kene tarik ngn anak.. hehe

    ReplyDelete
  8. A...tapi MV lebih suka baring mengiring sambil baca buku

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »