Buruan Imprint Buat Arviena oleh Natasha Najmin - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Thursday, May 31, 2018

Buruan Imprint Buat Arviena oleh Natasha Najmin

Assalamualaikum..
Hye semua..

 Novel ringan Magic Bean ini menarik dibaca.. Nama pun novel ringan kan.. so cerita dia ringan jelah.. Kisah percintaan makhluk jadian bernama Leo dengan Arviena.. Leo ini separuh manusia, separuh harimau.. Arviena dah di imprint oleh Leo maknanya pasangan seumur hidup.. Puak Leo ini pula terbahagi kepada dua.. Satu jenis yang memang makan manusia dan satu lagi macam Leo.. Tak makan manusia, makan haiwan sahaja.. Novel ini memang untuk remaja, ringan dan lovey dovey.. Kikiki.. Konflik datang bila kawan baik Arviena pernah bercinta dengan Leo.. Ayah Arviena tak suka Arviena bercinta manakala mak Leo tak suka Arviena.. Penamat dia macam ada sambungan.. Tergantung sedikit..

Sha baca pada 29.05.2018 dan selesai pada 30.05.2018..

6 comments:

  1. Selamat petang Sha, Mama singgah ke sini petang ni. Gigih Shah baca buku hari hari.

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum, Salam Jumaat & selamat pagi dari Ibu. Dah masauk buku baru. :)

    ReplyDelete
  3. Good Morning, Mama singgah blogwalking sis shahida. macam novel suspens je

    ReplyDelete
  4. cover buku ni cam sebuah majalah.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »