Urusan Rumah - Pemasangan Lampu & Kipas - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Saturday, May 12, 2018

Urusan Rumah - Pemasangan Lampu & Kipas

Assalamualaikum.. 
Hye semua..

Jumaat (11.05.2018),Sha pergi Ipoh lagi.. Biasalah.. Selagi tak siap, memang berulang jelah.. Lagipun bukan professional kan.. Lambatlah sikit siapnya tali puas hati sebab buat sendiri.. Kali ini pergi untuk pasang kipas dan lampu pula..

Bawa tangga pendek.. 

Kipas dan lampu.. 

Ruang tamu yang kosong.. 

Yeah!! Dah ada 2 lampu dan 1 kipas syiling.. 

Bilik depan.. 

Dah siap lampu dan kipas syiling di bilik utama.. Siap ada langsir lagi.. Kikiki.. 

Alhamdulillah, selesai juga kerja-kerja yang dirancang.. Cuma basuh rumah je tak buat lagi.. Sebab meter air tak pasang lagi..

Mujur ada encik suami yang sanggup menolong.. Jimat dan memudahkan kerja.. Walaupun lambat namun lebih puas hati.. 

5 comments:

  1. Assalamualaikum dan salam sabtu dari Ibu. Singgah blog walking. Semoga lancar masuk rumah baru. Banyak kerja nak buat kan.

    Raya rumah baru lah tahun ni Sha

    ReplyDelete
  2. wahhh taksabat nak tunggu siap sepenuhnya. semoga dipermudakan urusan kaksha!

    ReplyDelete
  3. Maznee singgah bertamu di blog sis sha. Baru tau yang kita kena buat semua tu sendiri. Mahal lah kalau minta orang pasang kan

    ReplyDelete
  4. bagusnye.. semua buat sendiri... Boleh jimat byk dh kat situ

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..